top of page

Sponzorské vzkazy

Spotová reklama vs sponzorský vzkaz

Spot

  • spot je nejčastěji dlouhý  20’, 25’, ale může být i více vteřin.

  • spotová reklama je umístěna v bloku reklamních spotů

 

Sponzorský vzkaz

Sponzoring se liší od spotu tím, jak funguje. Zatímco spot má ambice přimět příjemce sdělení ke změně chování, k akci (call-to-action), sponzoring „jen“ spojuje značku s hodnotami sponzorovaného subjektu. Sponzoring je spíše image reklama.

 

druhy sponzoringu jsou:  sponzor pořadu, programu, upoutávky, časomíry, počasí..

sponzorský vzkaz je vždy navázán na pořad a délka sponzorského vzkazu je 10‘

LAUFEN_Voice02
DEDRA_Foam_SV
ABAMAL_SV_V02_Preview
Kanuda_SV_04_Preview
PetraClinic_SV_01_Preview
Lumigreen _ sponzor programu _lumigreen_program_20230330_10
Penguinbox
LS Kamna SV
SV_AVEFLOR_XDCAM-hd_nahled
bottom of page