Sponzorské vzkazy

Spotová reklama vs sponzorský vzkaz

Spot

  • spot je nejčastěji dlouhý  20’, 25’, ale může být i více vteřin.

  • spotová reklama je umístěna v bloku reklamních spotů

 

Sponzorský vzkaz

Sponzoring se liší od spotu tím, jak funguje. Zatímco spot má ambice přimět příjemce sdělení ke změně chování, k akci (call-to-action), sponzoring „jen“ spojuje značku s hodnotami sponzorovaného subjektu. Sponzoring je spíše image reklama.

 

druhy sponzoringu jsou:  sponzor pořadu, programu, upoutávky, časomíry, počasí..

sponzorský vzkaz je vždy navázán na pořad a délka sponzorského vzkazu je 10‘

AMISPOL-obrubniky-S-poradu-10s-221262999990138
LS Kamna SV
UNUO SV
Colorlak 04 2021 v2 03 primahd
Penguinbox
Zahradajezek-animace-jaro-2022-10s
Sponzorský vzkaz
Dr Gerard Crunchy Rolls
iRobot_sponzor_MIX